Opći uvjeti

Pravne informacije

Tvrtka GRAUBE d.o.o. kao vlasnik ove web stranice navodi sljedeće pravne informacije sukladno Zakonu o trgovačkim društvima.

Osnovne informacije

Naziv tvrtke: GRAUBE d.o.o.

Sjedište tvrtke: Vukovarska cesta 192, Osijek

Kontaktni podaci

E-pošta: info [at] biljesestreljubice.hr

Telefon: +385 (0)31 218-239

Nadležni sud

Naziv suda: Trgovački sud u Osijeku

OIB: 52841405315

MB: 04959825

Podaci o banci

Ime banke: Privredna Banka Zagreb

Sjedište banke: Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, Hrvatska

IBAN: HR1323400091111067968

SWIFT PBZGHR2X

Kontakt podaci

GRAUBE d.o.o.

Vukovarska cesta 192, Osijek

OIB – 52841405315

Kontakt  – 031 218-239

info [at] biljesestreljubice.hr

Načini plaćanja

U našoj web trgovini plaćanje možete izvršiti na slijedeće načine:

Plaćanje pouzećem prilikom preuzimanja paketa od strane djelatnika Overseas Express-a

Općom uplatnicom, internet bankarstvom, ili u poslovnici Banke

Izjava o privatnosti

GRAUBE d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici GRAUBE d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Postupak, te uvjeti kupnje/prodaje robe putem Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće parametre: narudžba, plaćanje, otprema, dostava, povrat/reklamacija robe.

Isporučitelj naručene robe je GRAUBE d.o.o., Vukovarska cesta 192, 31000 Osijek. Kupcem se smatra svaka punoljetna osoba koja elektronički naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje ga na biljesestreljubice.hr Webshop.  Sve cijene izražene su u EUR s PDV-om. Ne uključuju cijenu dostave.

Narudžba

Naručivati i kupovati možete kao gost ili kao registrirani korisnik.

  1. Bez registracije, odabrati proizvod u košaricu i krenuti na plaćanje, opcije su pouzećem ili direktnom bankovnim transakcijom.
  2. Registracija: Osim kroz proces kupnje, možete se registrirati tako da kliknete na opciju “Moj račun” u desnom gornjem dijelu ekrana, a zatim odaberete opciju “Registracija”. Popunite obrazac svojim podacima ( korisničko ime, e-mail adresa, zaporka).

Kod svake kupnje potrebno je prijaviti se, upisom podataka iz registracije, čime se poziva Vaš profil kao kupca. Da bi se registrirali morate biti stariji od 18 godina. Kreiranjem korisničkog računa na našoj web trgovini možete brže i jednostavnije proći proces kupovine, pregledavati i pratiti svoje narudžbe.

Proces kupovine

Bilo da ste registrirani korisnik ili kupujete kao gost kupujete na sljedeći način:  Izaberite željeni artikl. Za više informacija o izabranom artiklu, kliknite na njegovu sliku ili na tipku  “Dodaj u košaricu”, nakon čega ćete biti preusmjereni na stranicu s više informacija o proizvodu.

Izborom „Dodaj u košaricu” artikl će biti automatski spremljen u Vašu košaricu nakon čega ga možete kupiti izborom opcije „Plaćanje”. Možete dodati nekoliko proizvoda u košaricu.

U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, te cijenu i količinu. Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina”. Ukoliko košaricu želite isprazniti, pokraj svakog artikla s desne strane od proizvoda kliknite na opciju “Obriši” (pritisnite križić).

Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, u donjem dijelu stranice pritisnite opciju “Plaćanje”, a zatim slijedite proces unošenja podataka. Upišite adresu na koju želite da Vam dostavimo kupljenu robu. S desne strane prikazat će Vam se iznos poštarine i ukupan iznos narudžbe.

Klikom na „Naručite” dolazite na obavljanje plaćanja. U Webshopu možete plaćati bankovna transakcija ili pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke).

Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces narudžbe. Na mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane GRAUBE d.o.o.

Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli nalaze u Vašoj košarici nakon prijave. Ukoliko se ne nalaze molimo Vas da nas kontaktirate.

GRAUBE d.o.o. obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko GRAUBE d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe telefonski ili e-mailom po pitanju dogovora o vremenu isporuke ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni. Uplaćeni iznos za robu koju ne možemo isporučiti bit će vraćen na isti način na koji je uplaćen.

Dostava 
Za dostavu koristimo usluge dostavne službe. Ukoliko ste platili nekom od kartica, pošiljku šaljemo preporučeno, a ako ste se odlučili za opciju pouzećem tada šaljemo preporučeno s otkupninom. Rok dostave unutar Hrvatske je 24-48 sati, osim otoka, gdje dostava može trajati duže, i ekstremnih vremenskih uvjeta (snijeg, poplave itd).

Van Hrvatske pakete šaljemo putem Overseas Express. Rok dostave paketa je 5-15 dana. Naručitelj je odgovoran za plaćanje poreza i carine sukladno zakonima svoje države.

Cijena dostave

  • Za područje Hrvatske – flat rate: 4,50 EUR do 2 kilogram težine paketa.
  • Za narudžbe iznad 40,00 EUR poštarina je besplatna
  • Za sljedeće navedene zemlje dostava iznosi 16,00 EUR – Mađarska, Slovenija, Njemačka, Austrija, Češka, Slovačka
    – Ove cijene se odnosne na pakete do 5kg. Za sve pakete iznad 5kg molimo korisnike da nas kontaktiraju putem elektroničke pošte info@biljesestreljubice.hr, kako bi Vam ponudili kvotu ili alternativni način dostave proizvoda.
    – Što se tiče svih ostalih zemalja EU koje nisu navedene, molimo korisnike da nas kontaktiraju putem elektroničke pošte info@biljesestreljubice.hr, kako bi Vam ponudili kvotu ili alternativni način dostave proizvoda.

Rok isporuke i pakiranje: Naručenu robu isporučujemo radnim danom, u roku 1-2 dana od primitka narudžbe. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i telefonski broj.

Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Ne zaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana  kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte info@biljesestreljubice.hr ili telefonski na 031 218-239 (pon-pet 08.00 – 12.00) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu kurirske službe nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Povrat robe/reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web trgovine. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, te vas molimo ako primijetite oštećenja, da nas kontaktirate.

Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo vama poslati ispravan proizvod na naš trošak. Zamjenski artikl šaljemo nakon primitka spornih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.

Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, nećemo uvažiti reklamaciju.

Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici odgovara stvarnom izgledu proizvoda, ali može doći do male razlike u boji zbog fotografije ili monitora, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.

Ističemo da je uz artikle koji se vraćaju, mijenjaju ili reklamiraju obavezno priložiti originalnu dokumentaciju koja vam je isporučena s artiklima. Artikli moraju biti vraćeni u originalnom pakiranju te pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.

Pravo na raskid ugovora

Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 44. Zakona o zaštiti potrošača.

Ako je dostava iz bilo kojeg razloga izvršena prije zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, kupac može raskinuti ugovor uz plaćanje usluge pakiranja i dostave u ugovornom iznosu od 7,00 EUR s uključenim PDV-om, a ukoliko troškovi dostave prelaze ugovoreni iznos u iznosu troškova dostave.

Odmah po zaprimanju obavijesti o raskidu ugovora, GRAUBE d.o.o. će kupca e-mail-om obavijestiti da je dostava već izvršena i da je obvezan podmiriti ugovorne troškove pakiranja i dostave u iznosu 7,00 EUR s uključenim PDV-om, odnosno u iznosu troškova dostave ukoliko oni prelaze iznos od 7,00 EUR.

U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i zapakiran u orginalnu ambalažu.

Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada je GRAUBE d.o.o. predala proizvod dostavnoj službi.

GRAUBE d.o.o. će uplaćeni iznos koji je dužna vratiti kupcu umanjiti za iznos narudžbe koji se odnosi na ugovorni iznos troškova pakiranja i dostave ukoliko su za to ispunjene gore navedene pretpostavke.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite ispod

obrazac-o-jednostranom-raskidu-ugovora-graube

Podnošenje prigovora potrošača

Sukladno čl. 8 st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: GRAUBE d.o.o. (za Bilje sestre Ljubice), Vukovarska cesta 192, 31000 Osijek.
Odgovor na Vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

Formular za prigovor preuzmite ispod

formular-prigovor-potrosaca-graube

Izjava o konverziji

All payments will be effected in Croatian currency. The charged amount on your credit card account is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations.